vineri, 28 ianuarie 2011

Otelul Galati

In cazul in care campionatul va fi castigat de Otelul imi iau covor cu emblema sau culorile echipei. Nu ma pricep foarte bine la footbal, dar cu un asemenea antrenor, presedinte de club si echipa unita n-am cum sa nu-mi doresc, ca un fan adevarat care am devenit intre timp, ca Otelul sa nu castige. Mi se par stupide intrebarile moderatorilor: "Va doriti sa castigati Campionatul?"Si ce s-ar astepta sa raspunda Marius Stan? Ca nu? "De fapt sper sa ajungem pe locul 6 cu toate cele 5 puncte pe care le avem avans fata de urmatoarea echipa din clasament". Cand vreodata in viata asta poti sa pui o asemenea intrebare liderului de clasament? Ma rog....
Marius Stan mi se pare cel mai clar, cel mai concis, cel mai limpede presedinte de club. Admir stilul sau modest si rezervat, la fel si discursul natural si degajat. Antrenorul, Dorinel Munteanu, este unul pe masura presedintelui in opinia mea. Puternic si usor zeflemist imi castiga simpatia fooaaarte usor. Chiar si felul cum mesteca guma aia in timpul meciurilor imi transmite un sentiment de siguranta si strategie directa. Nu in ultimul rand trebuie sa imi exprim atasamentul fata de un jucator, Cornel Rapa. Are un zvac neasteptat in joc.Sub fatuca aia copilaroasa se ascund surprize placute, constructive pentru echipa.
"Sa nu se schimbe!" e sfatul lui Marius Stan pe care il ofera jucatorilor tineri si mai putin tineri. Ma alatur acestui sfat si pe langa asta "Muscati din ei baieti!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu