miercuri, 3 noiembrie 2010

Doar scopul...fara durata vizitei

Astazi sarbatoresc ziua de nastere a blogului meu, suna a cliseu dar nu ma feresc sa il folosesc pentru ca zilnic ne lovim de clisee, voluntar sau involuntar. Just ar fi sa spun ce m-a determinat sa imi creez un blog..ei bine scopul infiintarii blogului meu este legat foarte mult de domeniu studentesc pe care il am deocamdata si anume jurnalism :D .Nu stiu cati cititori voi avea dar sper ca ,asa cum eu citesc diferite pagini ale unor persoane cunoscute sau persoane no-name si ma bucur de idei, conceptii si povesti de viata, la fel sa pot impartasi opinii si sa dezbat subiecte de  care unii din internauti sa fie interesati pentru ca, bineinteles, nu ma astept sa-mi creez vreo paleta larga de vizitatori si adepti ai ideilor mele. Dupa cum am dezvaluit mai sus sunt studenta la Jurnalism, anul 3 si ma inspaimanta ideea ca in vara voi sustine licenta...emotiva sau nu chiar ma cuprinde un sentiment de agitatie doar cand mintea imi zboara la acest examen dar hai mai bine sa nu dezvolt subiectul in aceste randuri. Intentionez sa pun in discutie, sau mai bine zis sa bat campii aici despre subiecte de actualitate fie ele din politica, sanatate, viata mondena , probleme studentesti si muuulte altele. Iata-ma deci vorbind despre oricine sau despre orice, cu folos sau nu ... voi pune aici gandurile toate cate-mi trec prin minte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu